TIEDOTE: FunNetin harrastusryhmien lähikokoontumiset tauolla 13.5. saakka

Koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilan vuoksi FunNetin harrastusryhmien kokoontumiset ovat tauolla 13.5. saakka. Osa ryhmistä järjestetään kuitenkin etäopetuksena ja osalle ryhmistä pyrimme järjestämään korvaavia kertoja kesälle tai alkusyksyyn. Tiedotamme harrastuksiin ilmoittautuneita tilanteesta sähköpostitse ryhmäkohtaisesti.

Tilanne on kurja ja hankala monin tavoin, ja siksi kiitämmekin kaikkia ymmärryksestä ja kärsivällisyydestä. FunNetin sosiaalisen median kanavia kannattaa pitää silmällä ajantasaisen infon ja harrastusaiheisten vinkkien suhteen. Tällä hetkellä lähikontaktien välttäminen on tärkeintä, joten pysytäänhän fyysisesti etäällä, mutta sosiaalisesti lähellä toisiamme. Ei jäädä yksin!

Mikäli tilanne pohdituttaa tai kaipaat juttuseuraa, FunNetin hankekoordinaattorille Niinalle voi laittaa viestiä Instagramissa (@funnethelsinki / @nuortenniina) tai whatsappin kautta (p. 0447445832). Niina vastaa viesteihin työaikansa puitteissa arkisin klo 10-17.

Tukea ja juttuseuraa löytyy myös:

Kohtaus ry:n Salakahvila Online Discordissa avoinna tiistaista perjantaihin klo 14-18: https://www.facebook.com/kohtausvallila/

Mieli ry:n kriisipuhelin: https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-keskusteluapua-numerossa-09-2525-0111

Sekaisin-chat: https://sekasin247.fi/

Ajantasaista tietoa koronavirustilanteesta: