TIEDOTE: FunNetin harrastusryhmät perutaan 13.4. saakka

TIEDOTE: FunNetin harrastusryhmät perutaan 18.3.-13.4. väliseltä ajalta.

Koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilan vuoksi FunNetin harrastusryhmien kokoontumiset perutaan 18.3.-13.4. väliseltä ajalta. Selvittelemme tulevien viikkojen aikana pystytäänkö koronatilanteen rauhoituttua järjestämään harrastuksille korvaavia kertoja tai ryhmiä peruuntuneiden tilalle. Tiedotamme tilanteesta ja mahdollisista uusista aikatauluista ryhmäkohtaisesti osallistujille.

Harrastusten peruuntuminen 18.3.-13.4. välisellä ajalla koskee ainakin seuraavia kokoontumiskertoja ja harrastuksia:

• Räptyöpajat 28.-29.3. ja 5.4.
  • Elokuvatyöpajat 21.3 ja 28.3.
  • Bändisoittamisen ryhmä 21.3., 28.3. ja 4.4.
  • Tanssiryhmä 23.3., 30.3., ja 6.4.
  • Skeittauksen kokeneempien ryhmä 20.3., 27.3. ja 3.4.
  • Tapahtumatuotannon ryhmä 6.4.
  • Seinämaalauksen ryhmä 8.4.

Osa ryhmistä jatkuu 13.4. jälkeen, mutta muutokset ryhmien aikatauluissa ja sijainneissa ovat edelleen mahdollisia. Tiedotamme osallistujia muutoksista niiden varmistuessa.

Tilanne on kurja ja hankala monin tavoin, ja siksi kiitämmekin kaikkia ymmärryksestä ja kärsivällisyydestä. FunNetin sosiaalisen median kanavia kannattaa pitää silmällä ajantasaisen infon ja harrastusaiheisten vinkkien suhteen. Tällä hetkellä lähikontaktien välttäminen on tärkeintä, joten pysytäänhän fyysisesti etäällä, mutta sosiaalisesti lähellä toisiamme. Ei jäädä yksin!

Mikäli tilanne pohdituttaa tai kaipaat juttuseuraa, FunNetin hankekoordinaattorille Niinalle voi laittaa viestiä Instagramissa (@funnethelsinki / @nuortenniina) tai whatsappin kautta (p. 0447445832). Niina vastaa viesteihin työaikansa puitteissa arkisin klo 10-17.

Tukea ja juttuseuraa löytyy myös:

Kohtaus ry:n Salakahvila Online Discordissa avoinna tiistaista perjantaihin klo 14-18: https://www.facebook.com/kohtausvallila/

Mieli ry:n kriisipuhelin: https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-keskusteluapua-numerossa-09-2525-0111

Sekaisin-chat: https://sekasin247.fi/

Ajantasaista tietoa koronavirustilanteesta: